Strona główna » Aktualności » Porozumienie z Miastem i Gminą Myślenice zawarte

Porozumienie z Miastem i Gminą Myślenice zawarte

Data publikacji: 24-06-2013 09:49



W dniu 24 czerwca Wisła Kraków, którą reprezentowali prezes Jacek Bednarz oraz prezes TELE-FONIKI Ryszard Pilch, zawarła z Miastem i Gminą Myślenice porozumienie, świadczące o rozpoczęciu współpracy.

Fot. Maks Michalczak Fot. Maks Michalczak

Rozmowy pomiędzy Maciejem Ostrowskim – burmistrzem Miasta i Gminy Myślenice oraz Józefem Moskalem – prezesem spółki Sport Myślenice a przedstawicielami Wisły Kraków, prezesem Bednarzem oraz Pilchem, zakończyły się pomyślnie.



Na mocy zawartej umowy krakowski klub zyskał nową bazę treningową. Od stycznia 2014 roku, przez najbliższe dwadzieścia lat, zajęcia pierwszego zespołu Białej Gwiazdy oraz drużyny rezerw będą mogły odbywać się na nowo wybudowanych obiektach.



„To dla Myślenic bardzo ważne wydarzenie oraz wyróżnienie. To także wyzwanie, któremu musimy sprostać. Baza będzie składała się z budynku o powierzchni tysiąca metrów kwadratowych, gdzie znajdą  się siłownia, kompleks potrzebny do odnowy biologicznej, a także dwa boiska” – powiedział na rozpoczęcie konferencji prasowej burmistrz Ostrowski.

„24 czerwca 2013 roku to dla Wisły Kraków bardzo dobry dzień, szczególny moment. Wprowadzamy nasz klub w XXI wiek, jeśli chodzi o infrastrukturę” – powiedział prezes Jacek Bednarz.



„Mamy już duży nowoczesny stadion, naszą słabością była  baza treningowa, czyli miejsce, gdzie od poniedziałku do piątku pracuje się nad formą sportową. Dwa boiska treningowe, w tym jedno z podgrzewaną murawą, nowoczesny budynek z odnową biologiczną, hala sportowa i boisko ze sztuczną nawierzchnią - to miejsca, których potrzebuje silny klub, aby robić każdego dnia krok naprzód. Dziś jesteśmy na początku tej drogi, ale jestem pewien, że za rok powiemy, że  decyzja o stworzeniu tej bazy to genialny pomysł”



Gmina Myślenice chce wybudować obiekt znacznie rozszerzający infrastrukturę sportową na swoich terenach, by odnieść wymierne korzyści, a za takie uważa promocję miasta oraz podniesienie atrakcyjności turystycznej regionu poprzez obecność na swoich obiektach utytułowanego i wysoko cenionego klubu sportowego. Prestiż, promocja, marka, funkcjonalność, potrzeba – to słowa , które wielokrotnie padały, gdy uzasadniano projekt.

Biuro Prasowe Wisły Kraków SA



do góry strony